لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟(با تصویر)

لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟(با تصویر)

شاید انتخاب کادو مناسب برای افراد مختلف در مناسبت های متفاوت کار دشواری برای شما باشد. اما یکی بهترین کادوهایی که می توانید به عزیزان خود در هر سنی از کودک تا جوان و پیر بدهید، ماگ و لیوان سرامیکی می باشد. تنوع طرح و رنگ ماگ ها بسیار متفاوت بوده و شما می توانید با توجه به سن و سلیقه فرد موردنظر هرکدام را انتخاب کنید. اما شاید بپرسید که لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟ پس در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به شما روش های تزئین ماگ برای کادو را آموزش داده تا بتوانید یک هدیه ی جذاب و متفاوت را به دوستان و آشنایان خود دهید و آن ها را شگفت زده کنید. آف سود فروشگاه صنایع دستی با انواع  مختلف محصولات دست ساز و صنایع دستی از جمله ماگ و لیوان های سرامیکی در طرح و رنگ های متنوع می باشد.

لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟

برای کادو کردن لیوان و ماگ روش های مختلفی از جمله کادو کردن با کاغذ کادو، با جعبه و یا استفاده از بگ های مختلف وجود دارد. در این بخش ما انواع روش های تزئین ماگ برای کادو را برای شما توضیح خواهیم داد. اما قبل از آن لازم است به یکسری موارد توجه کنید.

لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟ 1

• ماگی را انتخاب کنید که متناسب با سن و جنسیت شخص مورد نظرباشد

ماگ سرامیکی طرح ها و رنگ های متنوع و متفاوتی دارند که شما می توانید با توجه به سن و جنسیت شخص مورد نظر یکی از آن ها را انتخاب کنید. به طور مثال اگر شخصیت مورد نظر شما یک کودک یا خردسال است بهتر است ماگ با طرح های کارتونی و عروسکی را انتخاب کنید و یا اگر قصد هدیه دادن به خانم ها را دارید ماگ هایی با طرح های فانتزی، گل و بلبل و با رنگ های شاد مناسب این افراد می باشد.

لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟ 2

• ماگ مورد نظر را تمیز کنید

ماگ ها و لیوان های سرامیکی که در ویترین فروشگاه ها و مغازه های مختلف قرار دارند ممکن است کثیف و دارای گرد و خاک باشند. قبل از هرچیزی بهتر است ابتدا ماگ را شسته و به خوبی تمیز و خشک کنید.

لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟ 3

• از گیفت کارت استفاده کنید

استفاده از یک گیفت کارت در کادوی شما که پیام های تبریک یا هر پیام خوشایند دیگری روی آن از طرف شما برای گیرنده نوشته شده باشد برای شخص مورد نظر بسیار جذاب خواهد بود و شما می توانید با این کار فرد مورد نظر خود را شگفت زده کنید.

کادو کردن با کاغذ کادو

پس از رعایت نکات بالا به انواع روش های مختلف کادو کردن ماگ و لیوان خواهیم پرداخت. به طور کلی کادو کردن ماگ های سرامیکی با جعبه و یا قرار دادن آن ها در بگ ها ی مختلف  بسیار زیباتر و مناسب تر است، اما اگر قصد استفاده از کاغذ کادو را دارید می توانید از روش های زیر استفاده کنید.
برای کادو کردن با کاغذ کادو به وسایل زیر نیاز دارید:
۱. کاغذ کادو با طرح دلخواه
۲. چسب نواری
۳. قیچی
۴. روبان
۵. گیفت کارت

انواع مدل کاغذ کادو مناسب ماگ و لیوان

۱. مدل شکلاتی

در مدل شکلاتی ابتدا کاغذ کادو را به شکل مستطیلی و با توجه به اندازه ماگ با قیچی  برش بزنید. سپس ماگ  را در وسط کاغذ کادو قرار داده و کاغذ کادو را دور آن بپیچید و با چسب نواری فیکس کنید.  بعد از آن دو طرف بالا و پایین کاغذ کادو را مانند شکلات جمع کرده و با چسب نواری خوب ببندید و دور هر طرف آن را به وسیله ی روبان پاپیون بزنید. اگر می خواهید از گیفت کارت استفاده کنید می توانید آن را در قسمت وسط کادو قرار داده و یا کارت را کمی سوراخ کرده و در یک طرف بند پاپیون ببندید.

۲. مدل خنچه ای

برای کادو کردن به روش خنچه ای، ابتدا کاغذ کادو را به صورت مربع و متناسب با اندازه ماگ برش داده و ماگ را به طور ایستاده در مرکز مربع قرار دهید. سپس چهار طرف کاغذ کادو را مانند خنچه به سمت بالا آورده و دور تا دور آن را با چسب خوب ببندید و دور چسب را با روبان پاپیون بزنید. برای جذاب تر شدن هدیه تولد می توانید از یک کاغذ زرورق بیرنگ استفاده کرده و داخل ماگ را با گل یا شکلات پرکنید. سپس کاغذ زرورق را به همین روش خنچه ای پیچیده و بالای ان را با روبان ببندید. در این صورت شما یک کادوی بسیار جذاب و شیک را هدیه می دهید.

۳. مدل ساده

در این روش کاغذ کادو را به شکل مستطیل برش داده و دور ماگ می پیچیم و چسب می زنیم. می توانید برای زیباتر شدن آن دور کاغذ کادو را با پاپیون روبان زده و یا وسط آن یک گل برای تزئین بچسبانید.

لیوان و ماگ را چطور شیک و جذاب کادو کنیم؟ 4

کادو کردن ماگ با جعبه

یکی از بهترین و زیباترین روش های کادو کردن ماگ، استفاده از جعبه های شیک و فانتزی می باشد.

آموزش کادو کردن ماگ با جعبه

وسایل مورد نیاز

۱. جعبه با طرح دلخواه
۲. پوشال برای پرکردن جعبه
۳. گیفت کارت
۴. وسایل تزئینی یا شکلات

ابتدا داخل جعبه را با مقداری پوشال پرکرده و ماگ یا لیوان مورد نظر را درون آن قرار می دهیم. متن مورد نظر را روی گیفت کارت نوشته و کنار ماگ قرار می دهیم و سپس چند عدد شکلات یا گل های تزئینی روی پوشال ها می گذاریم و در جعبه را می بندیم. پس از اتمام کار شما می توانید به همین صورت جعبه را به فرد مورد نظر کادو داده و یا اینکه دور تا دور جعبه را با کاغذ کادو یا روبان ببندید که این کار بستگی به مدل و طرح جعبه مورد نظر شما بستگی دارد.

کادو کردن ماگ با با بگ

بگ های مقوایی یا  طلقی با طرح و رنگ های بسیار جذاب و زیبا به صورت آماده در بازار موجود می باشند. شما می توانید برای هدیه دادن ماگ یا لیوان، بگ مورد نظر را خریداری کرده و داخل آن را با پوشال پر کرده و شکلات و یا هر وسیله تزئینی دیگری را روی آن ریخته و ماگ را درون آن قرار دهید.  سپس قسمت دسته ی بگ را با یک روبان پاپیون بزنید.

ماگ سرامیکی شیک از کجا بخریم؟

فروشگاه های زیادی وجود دارند که شما می توانید ماگ و لیوان های سرامیکی شیک و جذاب را از آن ها خریداری نمایید. اما باید دقت کنید فروشگاهی که انتخاب می کنید، علاوه بر اجناس با کیفیت، تنوع طرح و رنگ بالایی داشته و در عین حال قیمت محصولات مقرون به صرفه باشد. فروشگاه آف سود یک فروشگاه معتبر صنایع دستی بوده که شما می توانید برای خرید اینترنتی محصولات زیبا و دست ساز از جمله ماگ و لیوان به این فروشگاه مراجعه نمایید. علاوه بر کیفیت بالای ماگ و لیوان های سرامیکی این فروشگاه، تنوع طرح و رنگ ماگ ها نیز بسیار زیاد بوده و در انواع طرح های فانتزی، سنتی، کارتونی و غیره موجود می باشد که شما می توانید برای عزیزان خود هرکدام از طرح ها را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کرده و ازبابت کیفیت محصول مطمئن باشید. در این صورت شما علاوه بر اینکه هدیه ی زیبایی را به عزیزان خود تقدیم می کنید از هنر دست هنرمندان ایرانی نیز حمایت خواهید کرد.

جمع بندی

یکی از کارهای بسیار لذت بخش، کادو دادن به دوستان و آشنایان می باشد. ماگ از آن جمله چیزهایی است که برای کادو دادن در هر سنی بسیار مناسب بوده و کاربردی و خوشحال کننده است. شما می توانید از روش های مختلف برای تزئین ماگ برای کادو استفاده کرده و یک هدیه جذاب  را به اطرافیان خود تقدیم کنید. کادو کردن ماگ با جعبه، کاغذ کادو و یا بگ های مختلف می تواند بسیار هیجان انگیز و زیبا بوده و شخص مورد نظر را بسیار شگفت زده و خوشحال کند. فروشگاه اینترنتی آف سود یکی از بهترین فروشگاه های صنایع دستی برای خرید انواع ماگ سرامیکی و لیوان با کیفیت و زیبا می باشد که شما می توانید برای خرید خود و یا هدیه دادن به عزیزان خود به سایت فروشگاه مراجعه کرده از محصولات متنوع این فروشگاه دیدن فرمایید.