7 ایده عالی و جذاب برای خرید کادو خانه نو

7 ایده عالی و جذاب برای خرید کادو خانه نو

هدیه دادن به دیگران و یا دریافت هدیه هر مناسبتی که داشته باشد، همیشه جذاب و سرشار از احساسات ناب و ارزشمند است. ما ایرانی‌ها اغلب به بهانه‌های مختلف این رسم زیبا را انجام می‌دهیم و به این شکل احساسات و عواطف خود را نسبت به دیگران بیان می‌کنیم. اگر به تازگی یکی از دوستان یا آشنایان‌تان خانه‌ای خریده است، در این موقعیت شما برای عرض تبریک و اینکه نشان دهید در شادی آن‌ها شریک هستید، باید به خانه آن‌ها بروید و هدیه‌ای هر چند کوچک به منظور تبریک خانه نویی تهیه کنید. اما انتخاب و خرید هدیه با ارزش و کاربردی آن هم با قیمت‌های سرسام‌آور اصلا کار ساده‌ای نیست. در این مقاله چند نمونه از هدیه‌های مناسب برای خونه نویی را معرفی می‌کنیم که در صورت تمایل می‌توانید از میان آن‌ها یک گزینه را انتخاب کرده و برای عزیزانتان تهیه کنید.

7 ایده عالی و جذاب برای خرید کادو خانه نو 1

برای خونه نویی چی بخریم؟

ما ایرانی‌ها آداب و رسوم متعددی داریم که هر یک به نوبه خود، جذابیت و زیبایی‌های ویژه‌ای دارند. برخی از این رسوم انس و الفت و مهر و عطوفت را در دل‌ها بیشتر می‌کنند و رنگ و بوی ویژه‌ای به روابط ما می‌بخشند. یکی از این آداب جذاب که شاید برای خیلی از ما پیش آمده باشد، هدیه دادن یا هدیه گرفتن برای خانه جدید است. بی‌شک پس از یک پروسه سخت اسباب کشی، دریافت هدیه از اقوام و آشنایان می‌تواند بار خستگی را از دوش بردارد و تمام انرژی‌های از دست رفته را دوباره به تن بازگرداند. خصوصا اگر این هدیه، وسیله‌ای با ارزش و کاربردی باشد. اگرچه ارزش هدیه به نیتی است که پشت آن قرار دارد، اما هیچ کس از دریافت هدیه‌ای که قابل استفاده و کاربردی نباشد، خوشحال نمی‌شود. اغلب افراد زمانی که قصد خرید هدیه برای خانه نویی دارند با مشکل مواجه شده و در انتخاب هدیه سردرگم می‌شوند. اما در ذهن داشتن چند ایده می‌تواند این پروسه سخت را اندکی ساده‌تر کند. در ادامه با چند ایده مناسب برای خانه نویی آشنا می‌شویم.

1- ظروف سفالی

ظروف سفالی از گذشته تا کنون جایگاه خاصی در زندگی بشر داشته و دارند و همواره مورد استقبال قرار می‌گیرند. امروزه تنوع این ظروف بیشتر از گذشته است و با طرح‌های زیبا تولید و با رنگ‌های خاص و چشم نواز رنگ‌آمیزی می‌شوند. شما می‌توانید برای هدیه خانه نویی از ظروف سفالی استفاده کنید. انواع گلدان‌های کوچک و بزرگ سفالی، ظروف متنوع از جمله میوه خوری، بشقاب، پیاله، صبحانه خوری، ست فنجان و نعلبکی سفالی و… گزینه‌های جذابی هستند که بی‌شک باعث خوشحالی افراد شده و مورد استقبال قرار می‌گیرند.

2- ظروف پذیرایی چوبی

چوب یک عنصر روح بخش و زیبا است که امروزه به یکی از المان‌های جذاب در دکوراسیون داخلی و خارجی تبدیل شده‌اند و حتی پا را از این فراتر گذاشته و به دنیای ظرف و ظروف نیز ورود پیدا کرده اند. خرید دکور چوبی و تزئینی می‌توانند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای هدیه خانه نویی باشند. کادو چوبی برای خانه نو با نقوش خاص و رنگ‌های گرم و زندگی بخش خود، همیشه حس و حالی متفاوت و جذاب به همراه دارد و حتی اگر چندین سال هم از آن استفاده کنید باز هم تازگی و زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. ظروف پذیرایی چوبی در انواع مدل‌ها و در سبک‌های متفاوت تولید می‌شوند. شما می‌توانید انواع اردوخوری، میوه خوری، شیرینی خوری، بشقاب، قندان، سینی‌های چوبی و… را برای هدیه دادن به عزیزانتان انتخاب کنید.
برای خرید ظروف چوبی دکوری باکیفیت می‌توانید به فروشگاه آف سود مراجعه کنید. خرید دکور چوبی و تزئینی از این مجموعه باتوجه به کیفیت عالی و قیمت مناسب، تجربه‌ای دلنشین از یک خرید خوب و به صرفه است.

3- ظروف پذیرایی سرامیکی

اگر هنوز برای انتخاب هدیه به نتیجه نرسیده اید، می‌توانید به سراغ ظروف پذیرایی سرامیکی بروید. این ظروف از لحاظ طرح و رنگ و مدل تنوع فوق العاده‌ای دارند و یکی از محبوب‌ترین ظروف پذیرایی به شمار می‌روند. اگرچه این ظروف مدت کوتاهی است وارد بازار شده اند، اما با توجه به کیفیت عالی و مدل‌های خاص و استثنایی توانسته‌اند در همین مدت کوتاه به ظروفی پرطرفدار تبدیل شوند. شما می‌توانید سبک‌های فانتزی، کلاسیک یا مدرن این ظروف را با رنگ‌های جذاب انتخاب کرده و به عنوان هدیه خانه نویی به عزیزانتان تقدیم کنید. خرید ظروف سرامیکی دکوری را از مراکز فروش معتبر انجام دهید تا نسبت به کیفیت ظروف و استحکام و دوام آن‌ها آسوده خاطر باشید. از نمونه ظروف سرامیکی برای کادو دادن می‌توان به سرویس‌های صبحانه خوری، قهوه خوری، انواع میوه خوری، شکلات خوری، اردوخوری و… اشاره کرد.

4- کادوهای هنری و دست‌ساز

ایده دیگری که می‌توان به عنوان کادوهای خانگی از آن‌ها استفاده کرد، انواع کادوهای هنری و دست ساز هستند. این نمونه وسایل انواع و اقسام گوناگونی دارند و باتوجه به اینکه دست ساز هستند، حس و حال ویژه‌ای به همراه دارند. شما می‌توانید از انواع قاب عکس ها، جاکلیدی‌های بزرگ و کوچک، قاب‌های کوچک و آهنربایی، لیوان نقاشی شده، گلدان‌های رنگارنگ و… که به شکل دست ساز تهیه می‌شوند به عنوان یک هدیه جذاب برای خانه نویی استفاده کنید.

5- کادوهای دکوری

دکوری‌ها یکی از کاربردی‌ترین وسایل موجود در هر خانه‌ای محسوب می‌شوند که نقش مهمی را در زیبایی و جذابیت فضای داخلی ایفا می‌کنند. خوشبختانه دکوری طیف وسیعی از اشیا را تشکیل می‌دهند و تنوع بی‌نظیری دارند. انواع وسایل دکوری نوین نظیر مجسمه، گلدان، تابلو، جا شمعی، ساعت‌های رومیزی، آباژور، ظروف و… در دسته کادوهای دکوری جای می‌گیرند. این نوع کادوها محبوبیت بسیار زیادی دارند و وجود آن‌ها در هر خانه‌ای نیاز است؛ بنابراین برای کادو خانه نویی بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. انتخاب و خرید لوازم تزئینی خاص برای منزل نو انتخابی فوق العاده جذاب است. انواع دیوارکوب‌های تزئینی، کاسه‌های دکوری خاص، سینی‌های لوکس با اشکال متنوع، جعبه‌های موزیکال و جعبه‌های پذیرایی ایده‌هایی هستند که برای کادو خونه نویی بسیار توصیه می‌شوند.

6- کادوهای آشپزخانه و ظروف منزل

خوشبختانه تنوع در کادوهای مناسب برای خانه نویی به قدری زیاد است که خیلی راحت می‌توانید یک گزینه مناسب را به تناسب سلیقه و علایق خود انتخاب و خریداری کنید. کادوهای آشپزخانه و ظروف منزل یک هدیه بسیار ارزشمند و کارآمد برای خانه نویی هستند که می‌توانید از میان آن‌ها گزینه‌ای مناسب با بودجه خود را انتخاب و تهیه کنید. لوازم برقی از جمله نظیر سرخکن بدون روغن، قهوه جوش، همزن برقی، خرد کن، آبمیوه گیری، غذاساز، چای ساز و ظروف پذیرایی نظیر فنجان‌های چای خوری، پیش دستی، پیاله، لیوان، سینی و… برای هدیه خانه نویی بسیار عالی و کاربردی هستند.

7- کادوهای تزئینی و زیباسازی داخلی خانه

یک خانه جدید به وسایل تزئینی جدید و زیبا نیاز دارد تا به واسطه آن‌ها فضای داخلی خانه زیباتر شود. از جمله وسایلی که برای زیباسازی فضای داخلی خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و هدیه‌ای ارزشمند برای خانه نویی هستند می‌توانیم به گلدان‌های طبیعی، آب نما، ساعت‌های پایه دار، انواع شمع و جاشمعی، جاعودی، رومیزی، تلفن، سماور، ظروف برنجی و… اشاره کنیم.

7 ایده عالی و جذاب برای خرید کادو خانه نو 2

نکاتی برای انتخاب هدیه برای خانه نویی

اگر قصد دارید هدیه‌ای مناسب برای خانه نویی تهیه کنید، بهتر است نکاتی را در انتخاب و خرید هدیه در نظر بگیرید و با توجه به آن ها، خریدی باکیفیت انجام دهید. این نکات عبارتند از:

• توجه به سلیقه

برای خرید کادو خانه نویی باید به سلیقه صاحب خانه دقت داشته باشید. به طور مثال اگر صاحب خانه به گل و گیاه علاقه دارد، یک گلدان طبیعی می‌تواند بهترین باشد. برای افرادی که به آشپزی علاقه دارند خرید وسایل آشپزی، دستگاه‌های برقی، ظرف و ظروف انتخابی مناسب است و بی‌شک مورد پسند قرار می‌گیرد.

• کاربردی بودن هدیه

سعی کنید هدیه‌هایی را بخرید که واقعا کاربردی باشند و صاحب خانه واقعا به آن نیاز داشته باشد. چنین هدیه‌هایی بسیار ارزشمند هستند و باعث رضایت افراد می‌شوند.

• اندازه و فضای خانه

قبل از انتخاب و خرید هدیه برای خانه نویی باید به ابعاد و اندازه فضای خانه دقت داشته باشید. به طور مثال، برای خانه‌های کوچک و نقلی باید هدایای کوچک و کم جا تهیه کنید. هدایایی که بزرگ و جاگیرند، برای خانه‌های بزرگ مناسب هستند.

• محدودیت بودجه

ابتدا بودجه‌ای را که برای خرید در نظر دارید تعیین کنید و سپس به تناسب آن به دنبال هدایای مناسب باشید. قرار نیست برای خرید هدیه خود را به سختی و دردسر بیندازید. هدایای متنوع و کاربردی با قیمت کم بسیار زیاد هستند که می‌توانید آن‌ها را از آف سود تهیه کنید.

• سن مالکان خانه

افراد در هر رده سنی، معمولا علاقمندی‌های خاص خود را دارند. مثلا برای افراد میانسال گزینه‌های کاربردی مانند یک کتاب، رادیو دکوراتیو، ظروف برنجی یا مسی، گل و گیاه و… مناسب هستند. برای جوان ترها اما دست شما در خرید باز است و می‌توانید انواع ظروف فانتری یا لوکس، مجسمه، دکوریجات و… تهیه کنید.

• کیفیت

میزان کیفیت هدیه بسیار مهم است. با هر بودجه‌ای می‌توانید هدیه‌ای هرچند کوچک، اما ارزشمند و با کیفیت تهیه کنید. فقط باید اندکی خلاقیت به خرج دهید و خرید خود را از مراکز معتبر که محصولات خود را با قیمت‌های منصفانه ارائه می‌کنند، انجام دهید؛ بنابراین هرگز برای خرید هدیه کیفیت را فدای کمیت نکنید.

• بسته‌بندی

هدیه را کاملا با سلیقه در جعبه‌ای مناسب قرار دهید یا در کاغذ کادویی زیبا بپیچید. شکل هدیه دادن صرف نظر از ارزش آن، اهمیت بسیاری دارد. بسته‌بندی درست هدیه ارزش آن را برای هدیه گیرنده بیشتر می‌کند حتی اگر آن هدیه از نظر مادی چندان هم گران نباشد. برعکس، حتی اگر هدیه‌ای خاص و گران بها تهیه کرده باشید اما آن طور که لازم است آن را بسته‌بندی نکنید، ارزش هدیه را کم می‌کنید. حتی ممکن است عدم توجه به این موضوع باعث ناراحتی طرف مقابل شود پس در این زمینه کمی بیشتر دقت کنید.

7 ایده عالی و جذاب برای خرید کادو خانه نو 3

سخن پایانی

اگر دوستان یا آشنایان شما به تازگی به منزلی جدید نقل مکان کرده‌اند و قرار است به خانه آن‌ها بروید، بهتر است هدیه‌ای هرچند کوچک اما ارزشمند تهیه کنید و به این شکل خود را در شادی آنان سهیم کنید. خرید هدیه برای خانه نویی اصلا کار سختی نیست؛ چرا که ایده‌های بسیار متنوعی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و هدیه‌ای مناسب تهیه کنید. انواع ظروف سفالی، ظروف چوبی، سرامیکی، لوازم تزئینی، دکوری و غیره همگی می‌توانند هدیه‌ای ارزشمند برای خانه نویی باشند. شما می‌توانید تمامی این محصولات را از مجموعه بزرگ و معتبر آف سود تهیه کنید. این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان تلاش می‌کند و همواره محصولاتی عالی را با قیمتی مناسب و استثنایی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا تجربه‌ای رضایت بخش از خرید را برای شما رقم بزند.