کیف مکرومه مناسب چه استایلی است؟

کیف مکرومه یکی از ترندترین و زیباترین مدل‌های کیف در سطح بازار است که با طراحی هنرمندانه و خاص خود توانسته است محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها و دختران داشته باشد و جزو پرفروش ترین‌های بازار قرار گیرد. البته که کیف مکرومه با طراحی خاص خود استایل متفاوت و جذابی را برای افراد ایجاد می‌کند. اگر شما عزیزان نیز جزو طرفداران کیف مکرومه هستید ولی نمی‌دانید کیف مکرومه برای چه استایلی مناسب است، این مقاله برای شماست. ما در ادامه این مقاله از آف سود قصد داریم به سوال چگونه کیف مکرومه را با استایل خود ست کنیم؟ پاسخ دهیم و انواع استایل کیف مکرومه را معرفی کنیم.

کیف مکرومه چه استایلی را تکمیل می‌کند؟

کیف مکرومه را می‌توان یکی از کیف‌های هنری زیبا و شیک معرفی کرد که هنر دست مکرومه بافان هنرمند است. کیف مکرومه تنوع مدل بسیار زیادی با اندازه‌های متفاوتی دارد که برای داشتن استایل خاص و هنری می‌توانید از آن استفاده کنید.

انواع کیف مکرومه

در این بخش انواع کیف مکرومه از نظر مدل و طراحی را معرفی خواهیم کرد و سپس استایل‌هایی که با این کیف تکمیل می‌شوند را بررسی می‌کنیم.

کیف دستباف مکرومه

یکی از محبوب‌ترین کیف‌های مکرومه مدل دستباف است و همان گونه که از نامش مشخص است با استفاده از هنر دست و ایجاد گره‌های ظریف و هنرمندانه بافته می‌شود. این کیف زیبا تنها با استفاده از نخ‌های مکرومه درجه یک بافته شده و در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ به فروش می‌رسد. تنوع رنگ‌بندی در این کیف زیاد است که با توجه به سلیقه و رنگ لباس‌های خود می‌توانید انتخاب کنید. دسته این کیف زیبا نیز مکرومه بافی است که علاوه بر استحکام همچنین جلوه‌ای بسیار زیبایی دارد.

کیف حصیری مکرومه

یکی دیگر از کیف‌های زیبا و خاص کیف حصیری مکرومه نام دارد. دلیل نامگذاری این محصول به کیف حصیری، به کار بردن حصیر در مراحل بافت است، یعنی این کیف زیبا از تلفیق مکرومه بافی به همراه حصیر ساخته شده که طراحی سنتی و منحصر به فردی دارد.

کیف مکرومه مناسب چه استایلی است؟ 1

کیف مکرومه برای چه استایلی مناسب است؟

کیف مکرومه به واسطه طراحی سنتی و خاصی که دارد، به راحتی با هر نوع استایلی ست نمی‌شود به همین دلیل در زمان استایل کردن کیف مکرومه باید به لباس و پوشاک خود دقت داشته باشید و مناسب این کیف استایل خود را انتخاب کنید. ما برای کمک به شما عزیزان برای استایل کردن در ادامه ۵ ایده جذاب استایل با کیف مکرومه را معرفی می‌کنیم.

کیف مکرومه + شومیز و دامن

یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها برای خانم‌ها استایل کردن شومیز و دامن به همراه کیف مکرومه است. این استایل مختص به سن خاصی نیست و تمامی خانم‌ها از نوجوانان تا بزرگسالان می‌توانند این پوشش را داشته باشند. برای داشتن این استایل جذاب می‌توانید شومیزی را انتخاب کنید که دارای طرح‌های سنتی باشد و به همراه دامن ساده بپوشید و کیف مکرومه را نیز به استایل خود اضافه کنید. برای جذابیت بیشتر استایل خود می‌توانید کیف و کفش ست مکرومه را انتخاب کنید که فوق العاده زیبا هستند.

کیف مکرومه + سارافون و کت

این روزها کت‌های سنتی در بازار ترند شده‌اند و محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها دارند. شما نیز برای داشتن استایل خاص می‌توانید از سارافون بلند و کت‌های سنتی به همراه کیف مکرومه برای استایل کردن استفاده کنید. این استایل علاوه بر راحتی که دارد، همچنین فوق العاده زیبا است و شما می‌توانید در طبیعت یا خانه‌های سنتی عکس بگیرید و از استایل زیبای خود لذت ببرید.

کیف مکرومه + تاپ دامن

برای داشتن استایل مجلسی با کیف مکرومه می‌توانید از یک تاپ ساده به همراه دامن بلند و کیف و صندل مکرومه برای استایل خود استفاده کنید تا استایلی شیک و خاص در جمع داشته باشید. این استایل برای دختران جوان بهترین گزینه است تا در دورهمی‌های دوستانه، جشن تولد و دیگر جشن‌ها خاص باشند. برای جذابیت و خاص بودن استایلتان می‌توانید از کیف‌های کمری مکرومه استفاد کنید و دور کمر خود ببندید.

کیف مکرومه + کت شلوار

اگر علاقه‌مند به لباس‌های رسمی هستید و می‌خواهید کیف مکرومه نیز در استایل شما باشد، بدون شک شما یک خانم خاص پسند و شیک هستید، کیف مکرومه مختص لباس‌های دامنی نیست، بلکه مناسب استایل‌های رسمی نیز است. برای داشتن استایل رسمی شیک با این کیف می‌توانید کت شلوار را به همراه مینی اسکارف و ست کیف و کفش مکرومه انتخاب کنید.

کیف مکرومه + جلیقه سنتی

یکی دیگر از استایل‌های جذابی که با استفاده از کیف مکرومه می‌توانید داشته باشید، پوشیدن پیراهن ساده بلند به همراه جلیقه سنتی و کیف مکرومه است که برای گشت و گذار در خیابان ها، مهمانی‌ها و رفتن به بازار استایل جذابی خواهید داشت.

کیف مکرومه + لباس‌های بوهو

جذاب‌ترین استایلی که با کیف مکرومه می‌توانید داشته باشید، استایل بوهو است. استایل بوهو به مجموعه‌ای از لباس‌های گشاد، رنگی و دامن‌های چین دار و پلیسه‌ای گفته می‌شود که در آن هیچ محدودیت مرسوم وجود ندارد. کیف مکرومه مناسب استایل بوهو شامل مدل‌های گرد، دارای اکسسوری و شلوغ است.

کیف مکرومه مناسب چه استایلی است؟ 2

کیف مکرومه با استایل ساحلی ست می‌شود؟

حتما می‌دانید که در طی چند سال اخیر توجه و علاقه به استایل ساحلی از سمت خانم‌ها و دختران به صورت ویژه‌ای افزایش پیدا کرده است و هنوز طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. استایل ساحلی علاوه بر زیبایی که دارد بسیار راحت است و در مکان‌ها و زمان‌های مختلف می‌توانید بپوشید. بهترین فصل‌ها برای استایل ساحلی بهار و تابستان است تا گرما را به حداقل برسانید. اما سوال مهم این است آیا کیف مکرومه با استایل ساحلی ست می‌شود؟
در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم بهترین استایل برای کیف مکرومه لباس‌های ساحلی است.  حتی نمی‌توانید تصور کنید لباس‌های ساحلی در کنار کیف مکرومه چقدر زیبا و دلنشین هستند. برای استایل کردن لباس‌های ساحلی با کیف مکرومه دست شما باز است و طبق سلیقه و رنگ لباس خود می‌توانید کیف مناسب را انتخاب کنید. در ادامه چند ایده خاص برای استایل کردن کیف مکرومه با لباس ساحلی را معرفی می‌کنیم.

کیف مکرومه با لباس ساحلی مجلسی

برای داشتن این استایل می‌توانید لباس ساحلی مجلسی را به همراه کیف مکرومه ساده گرد ست کنید و از اکسسوری‌های شیک مانند پا بند برای کامل کردن استایل خود استفاده نمایید.

کیف مکرومه با لباس ساحلی بلند

رایج‌ترین لباس ساحلی مدل جلو بسته بلند است که آستین‌های پف دار یا ساده دارد. این لباس مناسب تمامی افراد است که در هر جایی می‌توانند استفاده کنند. به عنوان مثال برای داشتن استایل ساحلی و دریایی می‌توانید لباس ساحلی بلند چاک دار را به همراه کیف مکرومه دسته چوبی ست کنید و در ساحل دریا قدم بزنید. ست کردن کیف و صندل مکرومه استایل ساحلی شما را بدون شک جذاب‌تر خواهد کرد.

آیا کیف مکرومه با استایل تابستانی ست می‌شود؟

یکی دیگر از سوال‌های پرتکرار خانم‌ها این است که آیا کیف مکرومه با استایل تابستانی ست می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که استایل‌های تابستانی بیشتر شامل لباس‌های دامنی مانند سارافون و لباس ساحلی می‌شوند و طبق مطالب گفته شده بله لباس مکرومه دقیقا مناسب استایل‌های تابستانی است.

رنگ کیف مکرومه را با چه رنگ لباسی ست کنیم؟

کیف مکرومه دارای تنوع رنگ‌بندی بسیار زیادی است که هر فرد با توجه به سلیقه خود حق انتخاب دارد. بهترین رنگ‌های مکمل کیف مکرومه و لباس شامل رنگ نارنجی و کرم، نارنجی و سفید، سبز و سفید، سبز و کرم، قرمز و سفید، سفید و طوسی و بنفش و طوسی هستند. یکی از مهم‌ترین نکات در زمان ست کردن این است که رنگ‌های متضاد یا مکمل یکدیگر را برای کیف و لباس انتخاب کنید تا استایلی بی‌نقص داشته باشید. رنگ کیف و لباس‌ها از جزئیات بسیار مهم هر استایل هستند که اگر نسبت به آن توجه نداشته باشید استایل خوبی نخواهید داشت.

کیف مکرومه مناسب چه استایلی است؟ 3

خرید اینترنتی کیف مکرومه با ارزان‌ترین قیمت

اگر قصد خرید کیف مکرومه را با صورت اینترنتی دارید، بهتر است نکاتی را در زمان خرید مد نظر داشته باشید تا محصولی با کیفیت را خریداری کنید.
•    یکی از نکات مهم در زمان خرید توجه به اندازه کیف است که مناسب نیاز شما باشد اگر وسایل زیادی را داخل کیف قرار می‌دهید باید اندازه متوسط یا بزرگ کیف را خریداری کنید تا برای جابه جایی لوازمتان مشکلی نداشته باشید؛ اما اگر در زمان بیرون رفتن لوازم زیادی ندارید، اندازه کوچک مناسب شما است.
•    نکته دیگر توجه به رنگ کیف است که حتما با لباس مد نظر شما همخوانی داشته باشد تا استایل شیک و جذابی داشته باشید. بهتر است رنگی‌های خنثی مانند سفید، کرم و مشکی که با هر لباسی ست می‌شوند را برای خرید انتخاب کنید.
•    آخرین نکته انتخاب فروشگاهی معتبر و خوشنام برای خرید است که کیف را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به فروش رساند.