محصولات سرامیکی: 10 مدل ظروف سرامیکی برای آشپزخانه

محصولات سرامیکی: 10 مدل ظروف سرامیکی برای آشپزخانه

یکی از ظروف ترند این روزها که در آشپزخانه هر کدبانوی خوش سلیقه ای حداقل یک دست از آن پیدا می شود، ظروف سرامیکی است. روکش لعاب دار و براق سرامیکی روی این ظروف جلوه چشم نوازی به آن ها بخشیده است. برخی تولیدکنندگان نیز در این بین سلیقه به خرج داده اند و با تولید ظروف سرامیکی دست ساز با طرح های خلاقانه، حسابی دل از مشتریان برده اند. انواع طرح های مینیمال، طرح های مدرن و طرح های سنتی روی ظروف سرامیکی قابل اجرا هستند. این ظروف به دلیل عدم وجود محدودیت در سبک طراحی، ظاهری منحصر به فرد دارند و می توانند زینت بخش آشپزخانه شیک شما باشند.

ناگفته نماند که این ظروف دوستدار محیط زیست هستند و شیوه شستشوی راحتی هم دارند. در این مطلب با آف سود همراه شوید تا 10 مدل ظرف سرامیکی آشپزخانه آن هم از نوع پر طرفدار را با هم بررسی کنیم.

محصولات سرامیکی: 10 مدل ظروف سرامیکی برای آشپزخانه 1

1. ماگ سرامیکی

ماگ های سرامیکی جزو محبوب ترین فنجان هایی هستند که نوشیدن قهوه، کاپوچینو، چای و نسکافه درون آن ها لذت دیگری دارد. یکی از خوبی های ماگ سرامیکی این است که آثاری از لکه های تیره رنگ قهوه و چای روی آن ها باقی نمی ماند. بنابراین می توانید به راحتی نوشیدنی های کافئین دار را درون آن ها بنوشید. این فنجان های فانتزی در انواع طرح و رنگ های مینیمال، مدرن و سنتی به تولید می رسند. برخی از ماگ های سرامیکی دارای طرح چاپی هستند و برخی از آن ها با دست نقاشی شده اند. شما می توانید ماگ های سرامیکی با درب چوبی خریداری کنید که از گرمای نوشیدنی شما برای مدت زمان بیشتری محافظت خواهند کرد.

محصولات سرامیکی: 10 مدل ظروف سرامیکی برای آشپزخانه 2

2. سرویس پذیرایی چوب و سرامیک

ترکیب چوب و سرامیک یک ترکیب معرکه است. سرویس پذیرایی چوب و سرامیک جزو سرویس های مدرن و مینیمال این روزهای بازار محسوب می شود. شما می توانید از این سرویس ها روی میز پذیرایی تان استفاده کنید. عید نوروز، دورهمی ها، مهمانی ها، جشن تولد ها و جشن های خانوادگی و دوستانه بهترین موقعیت برای استفاده از این ظروف است. شما می توانید انواع میوه، شیرینی، فینگر فود و شکلات و تنقلات را درون این ظرف ها بریزید و جلوه ای گرم و زیبا به میز پذیرایی تان بدهید. از متریال چوب معمولا برای طراحی پایه این ظروف و درب ظروف استفاده می شود.

محصولات سرامیکی: 10 مدل ظروف سرامیکی برای آشپزخانه 3

3. سرویس صبحانه خوری

هیچ چیز به اندازه یک سرویس صبحانه خوری سرامیک نمی توتند زینت بخش سفره صبحانه تان باشد. به ویژه وقتی که مهمان عزیزی دارید و می خواهید به بهترین شکل ممکن از او پذیرایی کنید. سرویس صبحانه خوری سرامیک شامل ظروف کره و پنیر، ظرف عسل، ظرف شکر و ظرف مربا می شود. صرف صبحانه در چنین ظروفی که به زیبایی تمام منقش به طرح های ظریف و زیبا شده اند حسابی روزتان را خواهد ساخت.

محصولات سرامیکی: 10 مدل ظروف سرامیکی برای آشپزخانه 4

4. ست ادویه

در اغلب آشپزخانه ها ست ادویه درست و حسابی وجود ندارد. بسیاری از بانوان به ناچار ادویه ها را درون ظروف خالی مربا و یا شیشه های خالی رب نگهداری می کنند. اما تا وقتی که ست زیبای ادویه سرامیکی هست چرا باید سراغ چنین ظروفی رفت؟ با داشتن یک ست زیبای سرامیکی برای ادویه جات می توانید پیشخوان آشپزخانه تان را زیباتر کنید. به ویژه اگر سلیقه به خرج دهید و یکی از آن ست های زیبا و دلبرانه را خریداری نمایید. آف سود زیباترین و شیک ترین ست های ادویه سرامیکی را برای بانوان خوش ذوق و خوش سلیقه آماده کرده است. ست هایی که با طرح های ظریف و چشم نواز خود زیبایی آشپزخانه تان را دوچندان می کنند.

محصولات سرامیکی: 10 مدل ظروف سرامیکی برای آشپزخانه 5

5. بانکه سرامیکی اسپند

اگر دقت کنید خواهید دید که در اغلب آشپزخانه ها ظرف مشخصی برای نگهداری اسپند وجود ندارد. بیشتر ما اسپند را درون ظروف شیشه ای خیارشور و مربا نگهداری می کنیم که اصلا جلوه خوشایندی ندارد. اسپند نقش موثری در ضد عفونی کردن محیط و ایجاد حس و انرژی مثبت دارد و ما ایرانیان عادت به استفاده از آن به ویژه در جشن ها و اعیاد داریم. بنابراین چه خوب است که با خرید ظروف سرامیکی شیک مانند بانکه سرامیکی اسپند، جلوه تازه ای به آشپزخانه مان بدهیم و نهایت ذوق و سلیقه مان را به رخ بکشیم. اگر می خواهید بدانید که این بانکه را باید کجا پیدا کنید، باید بگوییم که در آف سود!

محصولات سرامیکی: 10 مدل ظروف سرامیکی برای آشپزخانه 6

6. اردو خوری سرامیکی

مگر می شود پیش غذا، این بخش لذیذ و دوست داشتنی را از وعده های غذایی حذف کرد؟ صرف پیش غذا به ویژه در مهمانی ها بسیار مرسوم است. اغلب ما ایرانیان عادت داریم خوراکی هایی مانند کالباس، فینگر فود، میرزاقاسمی، کشک بادمجان، الویه و دلمه و انواع سالادها مانند سالاد ماکارونی را در ظروف اردورخوری قبل از غذای اصلی برای مهمانان عزیزمان بیاوریم. چه خوب است پیش غذایی که برای طبخ آن زحمت فراوان کشیده اید را در ظرفی درخور مهمان تان سرو کنید. اردو خوری سرامیکی یکی از بهترین ظروفی است که می توانید برای این کار استفاده کنید. به ویژه اگر ظرفی که خریداری می کنید طراحی جذاب و خلاقانه ای داشته باشد.

محصولات سرامیکی: 10 مدل ظروف سرامیکی برای آشپزخانه 7

7. ظرف سالاد سرامیکی

ظروف سالادخوری سرامیکی را می توانید مهمان سفره های شام و ناهارتان کنید. همچنین اگر اهل رژیم هستید و می خواهید سالاد؛ این غذای سبک را با اشتهای بیشتری میل کنید می توانید از ظرف سالاد سرامیکی استفاده کنید. با این کار اشتها و میل بیشتری برای میل کردن سالاد خواهید داشت. ظروف سالاد سرامیکی معمولا با کاسه های کوچک همراه می شوند. بنابراین می توانید برای سرو ماست و ترشی و زیتون هم از این ظرف ها استفاده کنید.

محصولات سرامیکی: 10 مدل ظروف سرامیکی برای آشپزخانه 8

8. خورشت خوری سرامیکی

خورشت های ایرانی از لحاظ عطر و طعم معرکه اند. اگر می خواهید عطر دلنشین و مزه بی نظیر غذایی که طبخ کرده اید به دل اهالی سفره بچسبد، از ظروف زیبا برای سرو خورشت استفاده کنید. خورشت خوری های سرامیکی گزینه خوبی برای سرو خورشت های اصیل ایرانی هستند. این ظروف به هیچ عنوان لکه های رنگی روغن را به خود نمی گیرند و به راحتی شسته می شوند. بنابراین می توانید برای سرو انواع خورشت ها مانند قرمه سبزی و قیمه و فسنجان ازآن ها استفاده کنید. طرح های ریز و سنتی روی ظروف خورشت خوری سرامیکی جلوه زیباتری به سفره ایرانی و اصیل شما می بخشد.

محصولات سرامیکی: 10 مدل ظروف سرامیکی برای آشپزخانه 9

9. تابه سرامیکی

تابه سرامیکی یکی از شیک ترین ظروفی است که می توانید در آشپزخانه مدرن خود داشته باشید. نکته مثبت استفاده ازتابه سرامیکی این است که می توانید در پخت و پز با این تابه ها از روغن کمتری استفاده کنید و در نتیجه غذای سالم تری طبخ کنید. از طرفی این تابه ها هیچ مشکلی با قاشق های فلزی ندارند و مانند زمانی که با تابه های تفلون غذا می پزید، نگران برخورد قاشق با کف تابه نخواهید بود. این تابه ها حرارت را در خود نگه می دارند و غذای شما برای مدت زمان بیشتری گرم خواهد ماند.

محصولات سرامیکی: 10 مدل ظروف سرامیکی برای آشپزخانه 10

10. دیس و بشقاب سرامیکی

بشقاب های سرامیکی یکی از بهترین انتخاب ها برای سفره ما ایرانیان است. ما ایرانی ها علاقه زیادی به ظروف سنتی داریم اما در عین حال با مدرنیته نیز ارتباط خوبی برقرار می کنیم. ظرف سرامیکی همان ظروفی هستند که لعاب زیبا و براق آن ها ما را به یاد ظروف زیبا و دلنشین سفالی می اندازد و از طرفی طراحی مدرن و شیک آن ها سفره ما را چشم نواز تر می کند. با خرید دیس و بشقاب سرامیکی می توانید در مهمانی ها یک پذیرایی حسابی و جانانه از مهمانان تان به عمل آورید.

نحوه شستن ظروف سرامیکی آشپزخانه

ساده ترین ظروف برای شستن، ظروف سرامیکی هستند. برای شستن ظروف سرامیکی آشپزخانه نه نیاز به اسکاچ دارید و نه سیم ظرفشویی. یک ابر نرم و لطیف برای زدودن چربی از این ظروف کافی است. همین که ابر ظرفشویی را به مقداری مایع ظرفشویی با قدرت پاک کنندگی متوسط آغشته کنید و آن را به کف ظرف بکشید، خواهید دید که چربی ها و لکه ها فراری می شوند. شما می توانید ظروف سرامیکی آشپزخانه را درون ماشین ظرفشویی نیز قرار دهید. آب گرم درون ماشین ظرفشویی به همراه نمک و ماده شوینده، چربی ها را از ظروف سرامیکی به راحتی پاکسازی می کنند.

ظروف سرامیکی آشپزخانه را در فر قرار دهیم؟

یکی از مزایای خرید ظروف سرامیکی آشپزخانه این است که می توان این ظروف را درون فر قرار داد. شما می توانید برای گرم کردن غذا و چای و نوشیدنی انواع ظروف سرامیکی را درون فر قرار دهید. دقت داشته باشید که ظروف سرامیکی و چوبی را نباید درون فرقرار داد. شما فقط مجاز به قرار دادن ظروفی در فر هستید که تماما از جنس سرامیک باشند. این ظروف اساسا از خاک رس ساخته شده اند و تحمل دمای بالا را دارند.

خرید آنلاین ظروف سرامیکی آشپزخانه

اگر قصد خرید ظروف سرامیکی شیک و مدرن را دارید و می خواهید ظروفی داشته باشید که در خانه افراد فامیل پیدا نشود، باید سراغ آف سود بروید. آف سود یکی از بهترین مجموعه های فروش ظروف سرامیکی در ایران است که تنوع بالایی از این ظروف را با طراحی های خاص و نوآورانه ارائه می دهد. قیمت ظروف سرامیکی در این مجموعه به نحوی تعیین شده است که بتوانید با خیال راحت چند دست از ظروف آشپزخانه را تعویض کنید و ظروف نوین سرامیکی را جایگزین ظروف قدیمی نمایید.

کلام پایانی

برای خرید ظروف سرامیکی با بهترین قیمت می توانید به فروشگاه آف سود مراجعه کنید و از تنوع بی نظیر این ظروف لذت ببرید. انواع ماگ سرامیکی، ظروف پذیرایی سرامیکی و ظروف آشپزخانه سرامیکی در این مجموعه با بهترین قیمت به فروش می رسند. به آف سود بیایید و از این تنوع لذت ببرید.