بهترین هدیه سالگرد ازدواج

مناسبات، اعیاد و ایام خاصی مانند سالگرد ازدواج بهترین فرصت برای بیان عشق و تداوم بخشیدن به ازدواج است. هدیه سالگرد ازدواج سال هاست که در ایران مانند سایر کشورها رواج پیدا کرده است. فروشگاه آف سود در این مقاله به شما پیشنهاداتی برای خرید هدیه سالگرد ازدواج ارائه خواهیم داد تا در تداوم ازدواج و عشق شما کمکی کرده باشیم. با ما بمانید.

بهترین هدیه سالگرد ازدواج 2

بهترین هدیه سالگرد ازدواج برای زن

هدیه سالگرد ازدواج از نظر برخی باید خاص و منحصر به خود شخص باشد. یعنی باید هدیه ای خریداری شود که فقط مختص آن شخص باشد. یعنی جزو وسایلی که سایر اعضای خانواده استفاده می کنند نباشد. در حالی که بسیاری بر این عقیده نیستند. گاهی اوقات شما وسیله ای را دوست دارید و می خواهید به منزل خود اضافه کنید، اما شاید فرصت یا شرایط مالی آن پیش نیاید. مناسبت سالگرد ازدواج، فرصتیست که می توانید باتوجه به علایق و خواسته های همسر خود، هدیه سالگرد ازدواج مورد علاقه ی او را تهیه کنید. در ادامه لیستی از هدایایی که می توانید به عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای زن تهیه کنید گردآوری کرده ایم که عبارتند از:

• صنایع دستی مکرومه مثل کیف مکرومه، صندل مکرومه

اگر همسر شما به وسایل مکرومه علاقمند باشد، می توانید یکی از صنایع دستی مکرومه را به عنوان هدیه سالگرد ازدواج به او بدهید. ازجمله صنایع دستی مکرومه که می توانید برای استفاده ی شخصی همسر خود انتخاب کنید عبارتند از: کیف مکرومه، صندل مکرومه، زیورآلات مکرومه، لباس هایی از جنس مکرومه و.... . این هدیه علاوه بر ماندگاری و طول عمر بالا، باعث می شود ذوق و سلیقه ی شما را بیش از پیش به رخ بکشد و نشان از علاقه ی مشترک شما با همسرتان دارد. ضمن این که همسر شما می تواند از این هدیه در بیرون از منزل استفاده نماید و شاهد اشتیاق و علاقه ای که بابت آن از خود نشان می دهد باشید.

• وسایل دکوراتیو مکرومه مثل دیوارکوب، تابلو و پوستر مکرومه

پیش از خرید هدیه سالگرد ازدواج باید کمی زرنگ باشید و بتوانید از علایق همسر خود مطلع شوید. شاید همسر شما به وسایل دکوراتیو مکرومه علاقه ی زیادی داشته باشد. این موضوع را می توانید در مواقعی که با تلفن همراه مشغول جست و جوی در اینستاگرام یا اینترنت می باشد، ببینید که علایق او چیست. شما می توانید از وسایل دکوراتیو مکرومه مانند دیوارکوب مکرومه، تابلو، پوستر، انواع آینه ها که با مکرومه تزیین شده اند، جا گلدانی و سایر وسایلی که در بازار وجود دارد و با مکرومه تزیین و زیبا شده اند انتخاب نمایید.

• لوازم چوبی شیک مثل ست پذیرایی چوبی

می توان به جرأت گفت که ظروف پذیرایی یکی از علایق مشترک تمامی خانم هاست. هیچ خانمی در دنیا وجود ندارد که از خرید یا هدیه ی ظرف ناراحت شود. این روزها که ظروف چوبی بسیار ترند شده، اغلب خانم ها به داشتن یک ست پذیرایی چوبی علاقه ی بسیاری از خود نشان می دهند. شما می توانید با ترفندهای زیرکانه از زیر زبان همسر خود بیرون بکشید که آیا به این ظروف علاقه دارد یا خیر. سپس می تونید یک ست پذیرایی چوبی شیک را به عنوان هدیه سالگرد ازدواج تهیه کنید. این ظروف علاوه بر زیبایی، شیکی و اصالت خاصی را به ست پذیرایی شما می بخشد.

• وسایل سرامیکی مثل سرویس پذیرایی سرامیک و چوب

علاوه بر وسایل پذیرایی چوب، سرویس های پذیرایی سرامیکی و چوبی که با یکدیگر ترکیب شده اند نیز این روزها بسیار ترند شده و در هر منزلی شاید بتوانید یک مورد از آن را ببینید. مدل های بسیاری از سرویس پذیرایی سرامیک و چوب در بازار وجود دارد، شما می توانید با توجه به نوع علاقه ی همسر خود یکی از مدل های آن ها را به عنوان هدیه سالگرد ازدواج انتخاب کنید. این مدل هدیه هم سال های سال یادگاری می ماند و هم با هر بار استفاده یاد خاطرات خوش گذشته خواهید افتاد.

• اکسسوری مثل دستبند و گردنبند چوبی

در هنگام انتخاب هدیه سالگرد ازدواج برای زن، بسیاری از آقایان کار خود را راحت کرده و به سراغ خرید طلا و یا اکسسوری های این چنینی می روند. اما اگر این آقایان بدانند که نوع هدیه ای که می خرند چه تأثیر زیادی بر روابط آن ها با همسرشان دارد، قطعاً کمی به خود سختی داده و به سراغ هدایای دیگر نیز خواهند رفت. به عنوان مثال، اکسسوری های چوبی مانند دستبند و گردنبند چوبی از جمله هدایاییست که شاید همسر شما هیچ موقع گمان نکند که شما به فکر خرید چنین هدیه ای بیافتید. شما نیز می توانید با دادن هدیه ی دستبند و گردنبند چوبی، همسرتان را غافلگیر و دو چندان خوشحال نمایید.

• ساعت مچی

خرید ساعت مچی به عنوان هدیه سالگرد ازدواج از گذشته تا کنون بیشتر برای آقایان مرسوم بوده است. یعنی خانم ها به عنوان هدیه تولد یا سالگرد ازدواج برای شوهر خود ساعت مچی می خریدند. اما این روزها که برچسب جنسیتی از روی تمامی کالاها و علایق برداشته شده است و سطح آگاهی و فرهنگ عموم مردم نیز در این خصوص بالاتر رفته است، شما می توانید یک ساعت مچی باتوجه به نوع سلیقه ی همسر خود به عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای خانم خود تهیه نمایید. مطمئن باشید که همسر شما با هر بار نگاه کردن به ساعت یاد شما خواهد افتاد.

بهترین هدیه سالگرد ازدواج 2

هدیه سالگرد ازدواج برای مرد

به طور کلی خرید هدیه برای آقایان کاری سخت و دشوار است. چرا که از قدیم این گونه بوده که آقایان به ظواهری مانند لباس و وسایل شخصی یا به طور کلی هدیه ای که برای آن ها باشد علاقه ی چندانی از خود نشان نمی دادند. یعنی برایشان تفاوتی نداشت که هدیه ای دریافت کنند یا خیر. اما این روزها آقایان سعی در به روز کردن خود دارند و تلاش می کنند تا علایق و سلایق مشترکی را با همسر و اعضای خانواده در خود پیدا کنند. بنابراین می توانید هدیه ای را باتوجه به سلیقه ی مرد خانواده به او بدهید و از توجهی که به همسر خود می کنید او را خوشحال نمایید. در ادامه لیستی از هدایایی که می توان به عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای مرد تهیه کرد گردآوری کرده ایم که عبارتند از:

• ماگ سرامیکی مثل ماگ و زیرماگی و ست

بسیاری از آقایان که شغل اداری یا دفتری دارند، به نوشیدن چای یا قهوه در طول ساعات کاری خود علاقه ی بسیاری دارند. چرا که با این کار خستگی را از خود دور می کنند و ادامه ی زمان کاری باقی مانده برای آن ها راحت تر می شود. خرید یک ست ماگ سرامیکی و زیر ماگی آن به عنوان هدیه سالگرد ازدواج می تواند این تحمل را چند برابر کند و با هر بار نوشیدن چای یا قهوه یا آب خنک داخل ماگی که از شما هدیه گرفته اند، زمان کاری را برای آن ها ساده تر و قابل تحمل تر می کند.

• کتاب

اگر همسر شما به کتاب علاقمند است، بدانید که از نعمت بزرگی در زندگی خود برخوردار شده اید. چرا که مطالعه ی اعضای خانواده تأثیر بسیار زیادی بر نوع روابط و بالارفتن فرهنگ و اطلاعات خانواده دارد. بنابراین، شما می توانید باتوجه به نوع سلیقه ی همسر خود کتاب یا کتاب هایی را به عنوان هدیه سالگرد ازدواج خریداری نموده و در صفحه ی اول کتاب نیز، دست نوشته ای را به عنوان یادگاری برای او بنویسید و هدیه دهید. مطمئن باشید که همسر شما این هدیه ی ارزشمند و گران بها را مانند جان دوست می دارد و از آن مراقبت می نماید.

• کنسول و لواز جانبی گیمینگ

قطعاً در کودکی از وسایل بازی مانند میکرو، آتاری و امثالهم استفاده کرده اید و از میزان انرژی و ذوق و اشتیاقی که در فرد به وجود می آورد مطلع هستید. بازی های گرافیکی سن و سال نمی شناسد. یعنی ممکن است یک مرد یا زن 40 ساله باشید ولی هنوز به بازی های کامپیوتری و دستگاهی علاقمند باشید. حال اگر همسر شما نیز چنین علایقی دارد، می توانید یک تیر و چند نشان بزنید. با خرید یک دستگاه کنسول و لوازم جانبی گیمینگ به عنوان هدیه سالگرد ازدواج علاوه بر خوشحال کردن او، اوقات فراغت خوشی را با همسرتان به همراه بازی های گرافیکی بگذرانید.

• پاوربانک

ممکن است شغل همسر شما به گونه ای باشد که دائماً با تلفن همراه خود درگیر است. یعنی یا مشغول مکالمه یا مشغول جست و جوی در اینترنت و وب سایت و... باشد. در چنین مواقعی شخص مجبور است دائماً تلفن همراه خود را به پریز برق متصل کرده تا شارژ شود. بنابراین باید در یک مکانی ثابت نشسته و مشغول کار شود. شما می توانید با خرید پاوربانک به عنوان هدیه سالگرد ازدواج او را از این محدودیت و مخمصه نجات دهید.

• ماشین اصلاح

بسیاری از آقایان ماهانه هزینه ی زیادی را بابت اصلاح صورت به پیرایشگر می پردازند. شما با خرید یک دستگاه ماشین اصلاح می توانید همسر خود را بابت رفتن به پیرایشگاه و سپردن صورت به دست پیرایشگر راحت کنید. ضمن این که جیب همسرتان نیز در این ماجرا آسوده خواهد ماند. حال همسر شما می تواند هر روز صبح قبل از مسواک زدن صورت خود را با ماشین اصلاحی که به عنوان هدیه سالگرد ازدواج از شما دریافت نموده است، صورت خود را اصلاح نماید.

• کیف اداری

وسایل و دفاتر اداری گاهی اوقات برای افراد دست و پا گیر می شوند و اگر آن ها را به طور منظم داخل یک کیف قرار ندهید، ممکن است در خیابان پخش و پلا شوند. اگر همسر شما شغلی دارد که به واسطه ی آن با کاغذ و دفتر ارتباط زیادی دارد می توانید با خرید یک کیف اداری به عنوان هدیه سالگرد ازدواج او را از این نامنظمی راحت کنید و علاوه بر آن یک استایل شیک نیز به استایل کاری او اضافه نمایید.

• تجهیزات ورزشی

اصولاً ورزشکاران از گرفتن هدایایی که با ورزش مرتبط است بسیار خوشحال می شوند. حال اگر همسر شما اهل ورزش می باشد، می توانید با خرید انواع تجهیزات ورزشی به عنوان هدیه سالگرد ازدواج او را بیش از پیش خوشحال کرده و به همسر خود نشان دهید که چقدر به علایق او اهمیت می دهید. شلوار ورزشی، کفش ورزشی، کیف ورزشی، انواع تجهیزات ورزشی می تواند هدیه ای برای سالگرد ازدواج باشد.

بهترین هدیه سالگرد ازدواج 3

جمع بندی

هدیه سالگرد ازدواج در گذشته چندان از اهمیت خاصی برخوردار نبود. ولی امروزه با بالا رفتن فرهنگ افراد جامعه، به اهمیت آن پی برده و افراد تلاش می کنند با هدایایی هرچند کوچک عشق خود را به همسرشان نشان دهند. آف سود یکی از وب سایت هایی که محصولات متنوعی را به عنوان هدیه سالگرد ازدواج عرضه می نماید. برای خرید محصولات خاص و اصیل ایرانی می توانید به وب سایت آف سود مراجعه نمایید.