بهترین صنایع دستی برای هدیه دادن

استفاده از صنایع دستی کادویی ساخته دست هنرمندان ایرانی به عنوان هدیه در مناسبت‌های مختلف نه تنها نشان از ارزش ‌گذاری فرهنگ و هنر محلی دارد، بلکه به هدیه گیرنده احساس ویژه و ارتباط نزدیک با فرهنگ و سنت‌های منطقه مبدأ را القا می ‌کند. این ایده بسیار زیباست و می ‌تواند روزهای خاص را برای هدیه گیرنده بیاد ماندنی کند. در این مقاله فروشگاه آف سود سعی داریم تا انواع صنایع دستی مناسب هدیه دادن را معرفی نماییم. با ما همراه باشید.  

انواع صنایع دستی که می توان هدیه داد

• صنایع دستی چوبی

1. ظروف پذیرایی چوبی

ازجمله ظروف پر طرفدار برای هدیه دادن را می توان ظروف پذیرایی چوبی دانست. ظروف پذیرایی چوبی، شامل پیاله، بشقاب، ظروف شیرینی خوری، اردو خوری، ظروف آجیل خوری، ظروف میوه خوری و ... می باشد. این ظروف تماما چوبی هستند و فقط برای تزئین بیشتر از برنج، مس، استیل برای دسته استفاده می شود. برخی از این ظروف با پایه هایی دراندازه  های مختلف تولید می شوند.

2. ظروف پذیرایی دکوراتیو چوبی

ظروف پذیرایی چوبی خاتم کاری شده، سینی چوبی تزئین شده با رزین، اردو خوری و ظرف چایی چوبی برنجی از جمله لوازم دکوراتیو پذیرایی می باشند که می توانید هدیه دهید. از ظروف پذیرایی دکوراتیو چوبی می ‌توانید در تزیین میزهای قهوه، کنسول‌،  یا حتی به عنوان ظروف مخصوص برای سرو انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها استفاده کنید. ظروف پذیرایی چوبی یک ایده عالی برای هدیه دادن می باشد.

بهترین صنایع دستی برای هدیه دادن 1

• سرویس پذیرایی چوبی سرامیکی

1. ظروف پذیرایی چوبی سرامیک

یکی دیگر از ظروف چوبی مناسب هدیه دادن، ظروف پذیرایی چوبی سرامیکی می باشد. ظروف پذیرایی چوبی سرامیک شامل، ظروف میوه خوری، شکلات خوری، شیرینی خوری، آجیل خوری می باشد. این ظروف با پایه و دسته های چوبی جلوه بسیار جذابی پیدا کرده و باعث جلب توجه می شود. به همین علت ظروف پذیرایی چوبی سرامیک گزینه مناسبی برای هدیه دادن می باشد. این ظروف را می توانید در رنگ های متنوع از سایت آف سود تهیه نمایید.

2. ظروف چایی خوری چوبی سرامیک

از جمله هدایای صنایع دستی مدرن ظروف چایی خوری سرامیک می باشد. ظروف چایی خوری چوبی سرامیکی شامل فنجان، قندان، نعلبکی سرامیکی و سینی چوبی می باشد. این مدل از ظروف پذیرایی به دلیل رنگ چوب به خوبی خود را از سایز ظروف متمایز می کند. این ظروف  قابلیت شستشو داشته و ضد آب می باشند.

• لوازم دکوراتیو چوبی

1. استند چوبی

استند چوبی می تواند برای علاقه مندان به نگهداری گل و گیاه بهترین انتخاب باشد. استند چوبی شامل لوازم چوبی دکوراتیو برای قرار گیری گلدان، مجسمه، زیور آلات می باشد. طرح‌ زیبای چوب می‌تواند به فضا جلوه‌ای طبیعی و دلپذیر ببخشند. همچنین، امکان انتخاب از بین انواع مختلف اندازه‌ها و طرح‌ها، به شما این امکان را می‌دهد که استندی را که بهترین برای فضای مورد نظرتان است انتخاب کنید.

2. ساعت چوبی

ساعت یک اکسسوری بسیار اساسی در دکوراسیون خانه است به همین دلیل می تواند به عنوان هدیه گزینه مناسبی باشد. ساعت چوبی با ظاهر طبیعی و تراش های زیبا، می ‌تواند باعث ایجاد احساس ارامش شود. معمولا افراد علاقه مند به دکوراسیون کلاسیک و سنتی، لوازم چوبی را  یکی از ملزومات دکور خود خانه می دانند. به همین دلیل ساعت چوبی از مواردی است که این افراد از هدیه گرفتن آن خوشحال می شوند. 

3. مجسمه چوبی

مجسمه‌های چوبی از جمله اکسسوری‌های زیبایی هستند که  برای هدیه دادن مناسب می باشند. طراحی‌ های مختلف از مجسمه‌ های چوبی، شکل‌های انسانی و حیوانی مانند پرندگان که از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، می‌توانند به فضای خانه شما جذابیت و زیبایی بیفزایند. مراقبت و نگهداری منظم از این مجسمه‌ها می‌تواند زمان استفاده و دوام آن‌ها را افزایش دهد.

4. جاکلیدی چوبی

جا کلیدی چوبی انتخاب زیبا برای هدیه دادن به عزیزانتان می باشد. جاکلیدی چوبی می توانند به همراه آینه، مروارید و مکرومه تزئین شده باشد و جلوه ای زیبا به دکوراسیون راهرو یا اتاق شما می دهد. جا کلیدی‌های چوبی اکسسوری‌های زیبا و کاربردی هستند. جا کلیدی چوبی جزو صنایع دستی ارزان قیمت به شمار می رود.

بهترین صنایع دستی برای هدیه دادن 2

• زیورآلات چوبی

1. گردنبد چوبی

پلاک چوبی با حروف اسم، اشکال هندسی، طرحی از طبیعت وپرندگان و نمادی از عشق و محبت تولید می شوند. گردنبند چوبی هدیه مناسبی برای افرادی است که به زیورآلات علاقه زیادی دارند. می ‌توانید جواهرات چوبی را با توجه به سلیقه و سبک شخصیتی هدیه ‌گیرنده انتخاب کنید و از دوام و کیفیت بالای این نوع جواهرات اطمینان کامل داشته باشید. چوب از دوام زیادی برخوردار است و گردنبند چوبی تا سال ها سالم و بدون ترک باقی می ماند.

2. گیره مو چوبی

گیره مو چوبی هدیه گران قیمت و با ارزشی است که می توانید به عنوان هدیه برای عزیزانتان تهیه نمایید. سنجاق چوبی از جنس گردو یا چوب پسته ساخته شده است.

3. جعبه جواهرات چوبی

جعبه جواهرات یکی از هدایای صنایع دستی مدرن است که بانوان علاقه زیادی به آن دارند. خصوصیت طبیعی چوب که از شکل‌ گیری رطوبت درون جعبه جلوگیری می ‌کند، به عنوان یک ابزار حفاظتی بسیار مهم برای جواهرات شناخته می‌شود. علاوه بر این، چوب به عنوان یک نوع عایق مناسب برای حفاظت و نگهداری از طلا  و جواهرات به شمار می آید. این خصوصیت منحصر به فرد آن را با هر نوع دکوراسیون سازگار می‌کند. 

محصولات مکرومه بافی

مکرومه بافی یک هنر ظریف و خلاقانه با تلاش هنرمندان ایرانی است که از طرح‌های گل‌ها، اشکال هندسی، الگوهای مذهبی و فرهنگی الهام گرفته است. این هنر از ترکیب رنگ‌های زیبا برای ایجاد طرح‌های بسیار جذاب استفاده می‌کند. محصولات مکرومه شامل کیف، کفش، رومیزی، کوسن، دیوارکوب، آباژور و لوستر می باشند. بافته‌های مکرومه دست‌ساز و زیبا فضایی دل‌انگیز و شگفت‌انگیز را به منزل شما می ‌آورند. محصولات مکرومه بافی انتخاب بسیار جذابی برای هدیه دادن می باشد. در صورت تمایل به مشاهده و خرید محصولات مکرومه بافی می توانید به سایت فروشگاه آف سود مراجعه نمایید. 

صنایع دستی سرامیکی

1. سرویس پذیرایی سرامیکی

سرویس پذیرایی سرامیکی شامل ظروف چایی خوری، اردو خوری، آجیل خوری، میوه خوری، ظروف غذاخوری، سوفله خوری می باشند. سرویس پذیرایی سرامیکی انتخاب مناسبی برای هدیه دادن به افرادی است که احساس نزدیکی بیشتری با آنها داردید. همچنین سرویس‌های پذیرایی سرامیکی یک گزینه بسیار زیبا و شیک برای تزیین میزهای پذیرایی و مهمانی محسوب می‌ شوند. 

2. محصولات دکوراتیو سرامیکی

دیوار کوب سرامیکی، مجسمه سرامیکی، اردو خوری سرامیکی، گلدان سرامیکی، دیس و رولت خوری سرامیکی برای هدیه دادن مناسب می باشند. ترکیب اردو خوری و گلدان سرامیکی با دسته های نقره ای، برنجی و استیل نمای بسیار زیبایی ایجاد کرده و باعث جلب توجه افراد می شود. این محصولات سرامیکی بر روی میز، کنسول، اطراف مبلمان، بر روی میز عسلی یا میز تلویزیون قرار میگیرند. به همین دلیل نیز از رنگ و لعاب بیشتری برخوردار بوده و بیشتر در معرض دید میهمانان و افراد منزل هستند.

3. ماگ سرامیکی

ماگ سرامیکی یک محصول پر طرفدار، کاربردی و خاص که مناسب ترین محصول برای هدیه دادن می باشد. یک کالای اقتصادی، کوچک با کاربرد های فراوان که برای موقعیت های مختلفی می توان از آن بهره برد. ماگ سرامیکی یک هدیه مناسب برای دوستان یا همکاران شما می باشد و شما می توانید با صرف هزینه پایین محصولی زیبا هدیه دهید. شما می توانید ماگ سرامیکی با کیفیت را از سایت فروشگاهی آف سود تهیه نمایید. ماگ سرامیکی از جمله صنایع دستی ارزان قیمت می باشند.

صنایع دستی رافیا

یکی از محصولات ترند امروزی که جزو هدایای صنایع دستی مدرن محسوب می شود محصولات تولید شده با نخ رافیا می باشد. این محصولات شامل دیوار کوب، کفش و کیف و دستبند می باشد. نخ رافیا به دلیل ظاهر طبیعی و خاص خود، در صنایع تولید کیف و کفش محبوبیت بسیاری دارد.

بهترین صنایع دستی برای هدیه دادن 3

محصولات بافتنی

صنایع دستی بافتنی شامل هنر و صنعتی است که در آن با استفاده از دست با مهارت و فن برای تولید اشیاء استفاده می‌ شود. عروسک بافی، فرش بافی، گلیم بافی، ترمه بافی، قلاب دوزی، سوزن دوزی، نوار دوزی، حصیر بافی، ملیله دوزی، نقش دوزی، بخارا دوزی از صنایع دستی محبوب برای هدیه دادن است که در کشور ما رونق زیادی دارد. محصولات بافتنی تولید شده به واسطه این هنر زیبا، ارزش فراوانی دارد و انتخابی زیبا برای هدیه دادن می باشند. قیمت این محصولات بافتنی به دلیل ارزش فراوان و سختی کار بالا است. عروسک بافتنی از جمله صنایع دستی ارزان قیمت می باشد و شما می توانید به عنوان هدیه برای کودکان خریداری نمایید. 

نتیجه گیری

قیمت صنایع دستی کادویی به کیفیت مواد اولیه آن و مهارت هنرمند بستگی دارد. هرچه ظرافت کار بیشتر باشد و از مواد با کیفیتی تولید شده باشد از ارزش بالاتری برخوردار خواهد بود. هدیه دادن صنایع دستی ایرانی به عنوان نشان احترام و توجه ویژه به گیرنده، یک انتخاب بسیار زیبا و معنوی است. صنایع دستی ایرانی با ظرافت، زیبایی و ارزش فرهنگی خاصی که در آنها جاسازی شده، می‌توانند هدیه‌ای لاکچری و با ارزش برای هر مناسبتی باشند. شما می توانید برای مشاهده انواع صنایع دستی به فروشگاه آف سود مراجعه نمایید.