مزایای استفاده از بشقاب های چوبی

مزایای استفاده از بشقاب های چوبی

امروزه روز شاهد ترند شدن ظروف چوبی هستیم اما این بار در قامت ظروفی مدرن و شیک. ظروفی که توانایی رقابت یک تنه با انواع ظروف سرامیکی و شیشه ای را دارند و جذابیت چشمگیری به آشپزخانه و میز پذیرایی شما می بخشند. بشقاب های چوبی جزو محبوب ترین ظروف چوبی آشپزخانه محسوب می شوند. این بشقاب ها ظاهر چشم نوازی دارند و صرف غذا در آن ها لذت غذا خوردن را دوچندان می کند. آف سود به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام در عرضه و فروش ظروف چوبی پذیرایی، تنوع چشمگیری از این ظروف را برای شما عزیزان آماده کرده است. در این مطلب با تیم آف سود همراه شوید تا از مزایای بشقاب های چوبی بگوییم.

ترکیب جذاب سنت و مدرنیته با ظروف چوبی

همین که بشقاب چوبی را در دست تان می گیرید، انرژی مثبت و گرمای دلپذیر آن را حس می کنید. انسان ها اساسا رابطه خوبی با طبیعت دارند و هر آنچه که منشا طبیعی داشته باشد سرشار از انرژی مثبت است. بشقاب چوبی ترکیب زیبایی از سنت و مدرنیته است. اگر می خواهید آشپزخانه متفاوتی داشته باشید و عاشق ظروفی به سبک مینیمال هستید، بشقاب چوبی شما را حسابی راضی می کند. ظروف چوبی را نه می توان ظروف سنتی دانست و نه آن ها را ظروف مدرن به حساب آورد. این ظروف ما بین سنت و مدرنیته گیر کرده اند و به همین دلیل طرفدران هر دو قشر را حسابی راضی نگه داشته اند. اگر میخواهید در خرید ظروف خانه تان سری به گذشته بزنید اما عاشق ظروف مینیمال و مدرن هستید، ظروف چوبی ساده و مدرن برای شماست!

مزایای استفاده از بشقاب های چوبی 1

سبک بودن بشقاب های چوبی

بشقاب های چوبی وزن بسیار سبکی دارند بنابراین جابجا کردن آن ها بسیار راحت است. این در حالی است که ظروف شیشه ای و سرامیکی بسیار سنگین هستند و همین موضوع می تواند باعث آسیب دیدن این ظروف شود. این موضوع در مهمانی ها دردسر ساز می شود. به خصوص زمانی که قصد چیدن میز را دارید. این در حالی است که بشقاب های چوبی بسیار سبک هستند و به قول معروف وزنی به سبکی پر کاه دارند!

حس خوب صرف غذا در بشقاب های چوبی

صرف غذا در بشقاب های چوبی لذت بخش است. به خصوص اگر عاشق حس و حال نوستالژیک هستید. این بشقاب ها ما را به گذشته می برند و حس مثبتی القا می کنند. بی شک طعم دلپذیر غذای ایرانی در این بشقاب ها برای شما هم دلنشین تر خواهد بود. اگر میخواهید غذای سنتی سرو کنید اما نمی‌ خواهید سراغ ظروف کلیشه ای چینی و بلوری بروید، ظرف های چوبی بهترین انتخاب هستند.

عدم تولید سر و صدای آزاردهنده

یکی دیگر از مزایای بشقاب های چوبی این است که این ظروف بشدت کم سر و صدا هستند. سبک بودن بشقاب های چوبی باعث شده صدای آزاردهنده ای از این ظروف ساطع نشود. برخلاف ظروف سرامیکی و شیشه ای، این ظروف آرامش مطلق را به خانه شما می آورند. حتی اگر با شدت زیادی ظروف چوبی به یکدیگر برخورد کنند کمترین صدای ممکن تولید خواهد شد. این موضوع برای افرادی که نمی‌ خواهند زمان سفره چیدن سر و صدای زیادی ایجاد شود یک نقطه قوت است.

تنوع در طراحی ظروف چوبی

ظروف چوبی به خصوص بشقاب های چوبی تنوع بالایی در طرح و اندازه دارند. شما می توانید بشقاب های چوبی را در مدل های ساده یا مدل های هنری خریداری کنید. این بشقاب ها شبیه به بشقاب های چینی و سرامیکی ساده نیستند و ظاهر بسیار جذاب تری دارند. بنابراین در خرید ظروف چوبی دستتان در انتخاب مدل ظروف حسابی باز است.

قیمت اقتصادی

بشقاب های چوبی جزو اقتصادی ترین ظروفی هستند که می توانید خریداری کنید. شما با خرید یک دست بشقاب چوبی تقریبا نیمی از هزینه یک دست بشقاب چینی یا بلوری را پرداخت می کنید. این در حالی است که ماندگاری بشقاب های چوبی به مراتب بیشتر است و با خرید این بشقاب ها به نوعی سرمایه گذاری کرده اید. قیمت بشقاب چوبی تحت تاثیر پارامترهایی مانند نوع چوب، نوع روکش، ابعاد بشقاب و برند سازنده می باشد. برخی بشقاب های چوبی از نوع دست ساز هستند و ارزش ریالی بیشتری دارند. این بشقاب ها اثر هنری محسوب می شوند و ارزش خریدشان بالاست.

نشکن بودن؛ راز همیشگی شدن بشقاب های چوبی

فرقی ندارد بشقاب چوبی را از ارتفاع یک متری بیندازید زمین و یا این بشقاب ها اتفاقی از ارتفاع بالایی از کابینت آشپزخانه تان پرتاب شوند. محال است بشقاب های چوبی آخ بگویند! این بشقاب ها ایمنی بالایی دارند و به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند. البته اگر از چوب با کیفیت در ساخت آن ها استفاده شده باشد. برخلاف ظروف سرامیکی و شیشه ای که لب پر می شوند و از زیبایی آن ها کاسته می شود، بشقاب های چوبی ظاهر خود را در بلندمدت حفظ می‌کنند. این ظروف همیشه ظاهر زیبای خود را حفظ می کنند و دچار خش نمی شوند.

مزایای استفاده از بشقاب های چوبی 2

بهداشتی بودن ظروف چوبی

ظروف چوبی جزو بهداشتی ترین ظروف هستند. شما می توانید در این ظروف انواع خوراکی های مختلف را سرو کنید. فرقی ندارد که می خواهید یک ظرف خورشت ایرانی سرو کنید یا برای مهمانان تان تنقلات بیاورید. انواع غذای خشک و تر قابل سرو شدن در ظروف چوبی هستند. این ظروف هیچ گونه ماده سمی یا مضری برای بدن انسان ندارند و کاملا بهداشتی می باشند.

شستشوی راحت

برای شستشوی ظروف چوبی نه به اسکاچ زبر نیاز دارید و نه سیم ظرفشویی. یک ابر نرم ظرفشویی کار را تمام می کند! از مزایای خوب بشقاب های چوبی این است که این بشقاب ها شستشوی راحتی دارند و به هیچ عنوان لکه های تیره رنگ ناشی از بقایای غذا روی آن ها باقی نمی ماند. چربی های روی بشقاب چوبی به راحتی با مقداری مایع ظرفشویی پاکسازی می شود. شما می توانید به راحتی بشقاب های چوبی را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید بدون اینکه نگران افت کیفیت آن ها باشید.
بوی بد غذا در بشقاب چوبی ماندگار نمی شود
نکته مثبت دیگری که در مورد ظروف چوبی وجود دارد این است که این ظروف بوی بد غذا را به خود نمی گیرند. این در حالی است که بسیاری از ظروف شیشه ای بعد از مدتی بوی نامطبوعی می گیرند که اصلا خوشایند نیست. ظروف چوبی را اگر به شیوه مناسب شستشو دهید به هیچ عنوان دچار بوی نامطبوع نمی شوند.

ظروف چوبی؛ دوستدار شماره یک محیط زیست

ظروف چوبی دوستدار محیط زیست هستند. این ظروف زیست تخریب پذیر هستند و در طبیعت تجزیه می شوند. بنابراین هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند و همانطور که از دل طبیعت آمده اند روزی هم دوباره به طبیعت باز می گردند. عدم اسیب زدن ظروف چوبی به طبیعت نکته مهمی است که باعث محبوبیت این ظروف شده.

خرید اینترنتی ظروف چوبی آشپرخانه و پذیرایی

وقتی صحبت از ظروف چوبی می شود توقع ظروفی را داریم که از لحاظ زیبایی و کیفیت روی دست ظروف چینی و سرامیکی بلند شوند. ظروفی که زیبایی خاص خود را داشته باشند و در عین حال یونیک باشند. داشتن ظاهر هنری و مقاومت بالا در برابر ترک خوردن هم که جای خودش را دارد. اگر دنبال این خصوصیات هستید و می‌خواهید زیباترین ظروف چوبی مد روز را با بهترین قیمت خریداری کنید به آف سود بیایید. این فروشگاه با ارائه تنوع بالایی از ظروف چوبی آشپزخانه و ظروف چوبی پذیرایی، دست شما را در انتخاب و خرید اینترنتی ظروف چوبی باز گذاشته است. برای اطلاع از موجودی محصولات و قیمت ها میتوانید به سایت ظروف چوبی آف سود مراجعه کنید.

کلام پایانی

این روزها همه می‌ خواهند چیزهایی در خانه شان داشته باشند که هرجایی پیدا نشود. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید ظروف چوبی مخصوص شماست. ظروف چوبی نسبت به ظروف چینی و سرامیکی جلوه زیباتری دارند و طراحی شان حسابی خاص و هنری است. دوام بالای ظروف چوبی، سبک بودن، مقاومت در برابر شکستگی و قیمت اقتصادی همگی از مزایای خرید بشقاب های چوبی میباشد. برای خرید بهترین ظروف چوبی کافیست به فروشگاه ظروف چوبی آف سود مراجعه کنید و از تنوع بالای ظروف چوبی لذت ببرید.